Klachtenbehandeling

We streven ernaar om altijd goede kwalitatieve en persoonlijke zorg te geven.

Dat betekent echter nog niet dat je dit ook altijd zo ervaart. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent.

Het kan zijn dat we je niet goed begrijpen, of dat er advies is gegeven wat je niet had verwacht. We nodigen je dan uit om met ons in gesprek te gaan, het liefst al tijdens de zwangerschap zodat we de zorg kunnen verbeteren en aanpassen aan jouw wensen.  We staan ten alle tijden open voor jullie feedback om onze zorg te verbeteren.

Mocht dit niet afdoende zijn, bestaat de mogelijkheid om je klacht voor te leggen aan de klachtencommissie van de KNOV.


Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan bemiddelen om een oplossing te vinden waar iedereen tevreden over is. Ook kan hij/zij je informeren over de verschillende mogelijkheden om een klacht in te dienen. Mocht een klacht geen uitkomst bieden, dan kun je als cliente een geschil voorleggen aan een onafhankelijke geschilleninstantie. Deze instantie kan een bindende uitspraak doen over het geschil.